Politica de retur produse

In conformitate cu Ordonanta nr. 34/2014 "Consumatorul, persoana fizica, are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului" si "Consumatorul NU POATE denunta unilateral contracte de furnizare a produselor, in cazul in care acestea au fost desigilate de catre consumator".

HappyVita.ro ofera clientilor sai posibilitatea sa returneze produsele cumparate, cu indeplinirea urmatoarelor conditii :
- produsele au ambalajul original si eticheta intacte (sa fie sigilate);
- produsele sunt returnate conform politicii de retur, in ambalajul original, cu toate accesoriile si fara sa prezinte vreo urma de uzura/deteriorare impreuna cu factura si chitanta sau copie dupa acestea in cazul in care nu se returneaza toate produsele cumparate pe factura.
- produsele trebuie trimise la sediul HappyVita.ro in termen de maxim 10 zile lucratoare din momentul primirii comenzii.

In toate situatiile prezentate mai sus, clientul suporta cheltuielile de transport si respecta politica de retur a HappyVita.ro.
Costurile returnarii sunt asumate in totalitate de catre HappyVita.ro doar in cazul in care clientul constata ca produsele primite nu corespund comenzii (sunt altele decat cele solicitate prin comanda online).
Produsele aflate in lichidare de stoc, promotii sau la reducere de pret, NU se pot returna


Exceptari de la dreptul de retractare:

ART.16 din O.U.G 34/2014  prevede :
Furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar , Nu se pot returna. HappyVita.ro asigura insa inlocuirea sau modificarea produselor in urmatoarele situatii :v-a fost livrat un model gresit sau produsul livrat  prezinta defecte.


Politica de retur:
In termen de 5 zile calendaristice de la primirea coletului, clientul informeaza HappyVita.ro la adresa de e-mail office@happyvita.ro despre intentia de returnare a produselor , specificand numarul facturii sau completand formularul de retur existent prin care solicitati returul si totodata sa atasati factura si chitanta sau copie dupa factura si chitanta, in cazul in care returnati doar o parte din produse.

Cumparatorul are obligatia sa comunice Vanzatorului viciile aparente sau ascunse ale Produselor, constatate la momentul receptiei. Dupa momentul receptiei, viciile aparente nu mai pot fi invocate pentru restituirea Produselor. Viciile ascunse trebuie aduse la cunostinta Vanzatorului in termen de maximum 2 zile lucratoare de la descoperirea lor.

Taxa aferenta transportului este in sarcina cumparatorului, banii aferenti produselor trimise retur vor fi returnati in maxim 30 zile lucratoare de la data primirii returului. Banii se vor returna in contul bancar pe care il pune la dispozitie cumparatorul.

In cazul in care produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca nou, HappyVita.ro isi rezerva dreptul de a refuza returul.

 

Va rugam sa retineti ca taxele de livrare achitate de catre dumneavoastra nu sunt rambursabile.

 

Pentru ORICE nelamurire privind functionarea sau utilizarea acestui site, te rugam trimite un e-mail la office@happyvita.ro sau contacteaza-ne telefonic la unul din numerele de telefon afisate pe site.