Livrarea comenzilor

Modificare sau anulare comanda

 

Daca te-ai razgandit si nu mai vrei un produs din comanda, vrei alt produs decat cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poti anunta cat mai repede la numarul de telefon: 021 336.13.26. Colegii nostri de la Suport clienti vor face tot posibilul sa iti modifice sau anuleze comanda. De asemenea, posibilitatea anularii unei comenzi sau livrari este disponibila si din contul tau de client, sectiunea „Comenzile mele”.

 

Modalitati de livrare

 

Cand comanzi de la HappyVita, poti alege intre optiunile de livrare de mai jos.

 

Livrare prin curier

 

 

  1. Pentru produsele vandute de HappyVita costul de transport este cel practicat de firmele de curierat cu care HappyVita are incheiate contracte de colaborare. Pretul va fi afisat vizibil pe pagina de Comanda.
  2. Livrarea este gratuita pentru comenzile cu valoare mai mare de 250 lei care contin produse vandute de HappyVita, cu exceptia produselor special marcate care nu intra in categoria de transport gratuit. Livrarea in acest caz se efectueaza prin Posta Romana.

 

Ridicare de la Posta Romana

 

Acest serviciu este disponibil pentru toate punctele de livrare a Postei Romane din intreaga tara. Ti-am pregatit aici lista completa, astfel incat sa identifici punctul de livrare cel mai convenabil pentru tine.

 

Când iti poti ridica produsele comandate? 

 

A doua zi, in cazul comenzilor plasate de luni pana vineri, in intervalul orar 00:00 – 14:00

 

Marti, in cazul comenzilor plasate de vineri, ora 14:00, pana luni, ora 14:00

 

In momentul in care produsele tale ajung la oficiul postal te vom anunta pe email sau SMS. Te rugam sa le ridici in cel mult 7 zile lucratoare, altfel ne vor fi inapoiate, iar comanda ta va fi anulata.

 

Livrarea produselor HappyVita la oficiile Postei Romane sau prin firmele de curierat partenere cu HappyVita se face gratuit doar pentru comenzile care au o valoare minima de 250 de lei. In cazul in care suma de plata pentru o comanda este mai mica de 250 de lei, costul de livrare va fi cel calculat automat in pagina de Finalizare Comanda.

 

Livrarea produselor vandute de partenerii HappyVita Marketplace

 

Unele produse din site sunt vandute de catre partenerii nostri din HappyVita Marketplace. Aceste produse sunt livrate direct de catre partener, prin curier rapid. Costul si conditiile de livrare sunt afisate pe pagina produsului sau pe pagina de "Finalizare Comanda".

 

Daca intr-o comanda ai atat produse HappyVita, cat si produse vandute de un partener HappyVita Marketplace, acestea vor fi livrate separat – produsele HappyVita vor fi livrate de catre unul dintre curierii cu care avem contract, iar produsele partenerului vor fi livrate de catre curierul cu care lucreaza acesta.

 

Termenele de livrare se refera la comenzile pe care ai ales sa le platesti ramburs/ numerar.

 

Daca ai ales o alta modalitate de plata – card online, ordin de plata, plata in rate – termenul de livrare se poate modifica in functie de inregistrarea platii.

 

*La receptionarea/ridicarea comenzilor achitate(Ordin de plata, card online, rate, itransfer, etc)  de la sediile Postei Romane sau a firmelor de curierat partenere HappyVita este obligatoriu prezentarea unui act de identitate:

 

– Pentru persoane fizice este necesara prezentarea unui act de identitate
– Pentru persoane juridice este necesara prezentarea unui act de identitate si imputernicire din partea firmei.